2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL EDUCATION 2024
Каракалпакское отделение Академии наук Республики Узбекистан


Линкольн университети (Малайзия) ижтимоий Фанлар, санъат ва гуманитар коллежи факултетида 2024 йил 04-06 июл кунлари булиб утган «2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL EDUCATION 2024» таълим буйича 2024-халкаро конференция" халкаро илмий-амалий конференциясига саёхат

2024 йили 04 учун 06 июл Куала Лумпур шахрида (Малайзия) «2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL EDUCATION 2024» таълим буйича етакчи олий укув тадкикот марказлари ва дунёнинг илмий-тадкикот институтлари юртлари олимлари иштирокида Халкаро илмий-амалий конференция булиб утди.
«Глобал таълим» буйича халкаро конференция (ICOGE) 2024 Линколн коллежи университетининг ижтимоий Фанлар, санъат ва гуманитар Фанлар факултети томонидан ташкил этилган нуфузли тадбирдир. Таълим мухим жараён ва цивилизация ривожланишининг ажралмас кисми булиб, унинг асосий хусусиятлари ва универсаллигини акс эттиради. Бирок, у илм-фан билан биргаликда тобора "баркарор"булиб борадиган ушбу ривожланишни ортда колдириши ва шакллантириши керак булган тарихий лахза ёки хатто давр аллакачон келди. Инсоният келажаги учун масъулият энди хозирги авлодлар зиммасида ва уларнинг авлодларининг такдири уларнинг карорларига боглик.
Халкаро илмий-амалий конференцияда дунёнинг турли мамлакатлари: Малайзия, Хитой, Узбекистон, Хиндистон, Покистон, Индонезия ва бошкалар олимлари иштирок этди. ICOGE 2024 нинг Марказий мавзуси "Таълимда баркарорлик, тенглик ва сифат" булиб, баркарор таълим амалиётининг энг мухим жихатларини, таълим тизимларида тенглик ва сифатни таъминлашни таргиб килади. Ушбу конференция таълимнинг хозирги глобаллашуви билан паралел равишда технология асрида мухим кун тартиби сифатида чегарасиз сифатли таълимни амалга ошириш масалалари ва стратегияларини мухокама килишга каратилган. Келгуси узгаришлар ва кийинчиликларнинг глобал табиати инсон фаолиятининг мазмуни ва шаклларига одатий анъанавийлардан фарк киладиган алохида шартларни куяди. Ахир, фалокат канчалик катта булса, унинг инсониятга салбий таъсирига карши курашиш шунчалик кийин булади, шунинг учун глобал муаммоларни хал килиш, глобал инкироз ва фалокатларни бартараф этиш воситалари, коида тарикасида, фаол булиши керак.
Мамлакатимиз делегацияси таркибида Узбекистон Республикаси Фанлар Академияси Коракалпок табиий фанлар илмий-тадкикот институти директори Светлана Мамбетуллаева, лаборатория мудири Гулширин Утемуратова ва таянч докторанти Севара Рустамова иштирок этди.
Дунёнинг етакчи олимлари глобаллашган таълим тизими шароитида технологиялар даврида мухим кун тартиби сифатида чегарасиз сифатли таълимни амалга ошириш стратегияларининг хозирги холати ва ривожланиши ту?рисида янги фикр ва мулохазалар билан уртоклашди. Секция маш?улотларида С.Р.Рустамова, Г.Н.Утемуратова ва С.М.Мамбетуллаева "«THE USE OF MICROSCOPIC AQUATIC PLANTS WASTEWATER TREATMENT IN THE ARAL SEA REGION» мавзусида такдимотини баёнат килди.
GLOBAL таълим буйича «2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL EDUCATION 2024» халкаро илмий-амалий конференцияси якунида ушбу конференцияда фаол иштирок этганлигини тасдикловчи сертификатлар берилди.
Халкаро илмий-амалий конференция иштирокчилари олимларнинг диалог платформасини яратиш, баркарор таълимнинг устувор муаммоли масалалари буйича илмий хамжамиятни бирлаштириш, таълим тизимларида тенглик ва сифатни таъминлашга каратилган янги ташаббусларини юкори бахолайди.
Олимлар дунёда давом етаётган баркарор таълим жараёнларига, таълим тизимларида тенглик ва сифатни таъминлашга кумаклашиш ва дунёдаги экологик вазиятни яхшилашга алохида эътибор каратди. Конференция бутун дунёдаги таникли мутахассислар, олимлар, укитувчилар ва тадкикотчиларни бирлаштирди ва уларга таълим (баркарор ривожланиш), технологиялар ва инновациялар сохасидаги мухим хиссаларини бахам куриш учун платформа яратди.
КоракалпокТабиийФанларилмий-тадкикот институтидиректори , проф.Мамбетуллаева С.М.


Коракалпок Табиий Фанлар илмий-тадкикот институти директори, проф. Мамбетуллаева С.М.